Dilabel Sebagai Pel4cur Yang Berkahwin Dengan Doktor, Ini Komen Padu Alicia Amin

Pelakon dan model Alicia Amin tidak berkecil hati apabila ada yang segelintir wargamaya menggelarkannya sebagai pel4cur yang berkahwin dengan seorang doktor.

Pada Ahad, Alicia berkongsi sebuah komen daripada wargamaya yang memanggilnya dengan gelaran itu pada foto persandingannya bersama suami, Farzan Iqbal.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Alicia Amin (@hangriii)

Menurut Alicia atau nama sebenarnya Raja Alicia Raja Amin, 26, dia mengingatkan agar jangan sesekali melontarkan pendapat yang tidak berasas terhadap wanita.

“Saya sebenarnya berkongsi komen tu sebab kelakar la tengok orang bitter.

“Kalau betul pun seorang “pel4cur” atau pekerja sekkks itu nak berkahwin dengan doktor, ada jodoh biarlah. Tapi apa yang lebih serius di sini, jangan gunakan istilah yang misoginistik atau bersikap prejudis untuk cuba menjatuhkan orang lain. Kalau tak suka tengok, keep walking,” ujarnya ketika dihubungi Gempak.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Alicia Amin (@hangriii)

Tambah Alicia, suaminya, Farzan, 27, turut membaca komen tersebut dan menganggap perkara itu sebagai jenaka.

“Kitorang gelak je. Dia lebih kurang macam saya, jenis tak kisah.

“Seperti yang awak tahu, saya dah terbiasa dengan orang memb3nci saya. Saya faham semua manusia ada perbezaan pendapat masing-masing,” jelasnya lagi.

Semalam Alicia dan sah bergelar isteri dengan sekali lafaz dinikahkan bapanya Raja Amin Raja Mokhtar.

Majlis pernikahan Alicia dan Farzan yang berlangsung di Masjid Saidina Umar Al-Khattab, Bukit Damansara, Kuala Lumpur itu hanya dihadiri oleh enam orang sahaja iaitu keluarga terdekat.

Sumber : GEMPAK

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *