Menghitvng Hari Ke Jinj4ng Pel4min, Sharifah Sakinah B4kal T4mat Zaman J4ndanya Pada Tarikh Ini

“Aikk… dorang ni dah kahwin ke belum… kinah ni selalu je bocor cerita awal-awal tapi kalini menyepi pula dah kahwin dengan matsalleh tu dah ke belum ni… tak sabar nak tengok baby kacukan mesti melal”

Who doesn’t know the character of the actress who is synonymous with the character of ‘gil4-gil4’ Sharifah Sakinah who is currently in love with a pious man.

The controversial actor is said to have already announced that he will end his widowhood with Michael Hansen in May this year.

Uploading a picture on her Instagram, Sakinah, who looked so excited, wanted to set a date for her birthday on the site as it was the date of her wedding planning with her lover.

Caption:

“How do you put a birthday countdown on Instagram? ”

Menjengah ke ruangan komen, rata-rata pengikut selebriti ini mula berteka-teki mengenai status perkahwinan dirinya sama ada sudah berkahwin atau belum kerana sering kali meperlihatkan foto-foto mesra bersama tunangnya yang dikongsi bersama peminat meskipun kebanyakan gambar itu berlatarbelakangkan suasana di luar negara.

Tidak menjadi titik tol4k, kemungkinan besar pelakon ini sedang berada di luar negara kerana menyedari bahawa Sakinah pernah berkongsikan mengenai masalah penyaklt Attenti0n-Deficit Hyper4ctivity Dis0rder atau (ADHD) menerusi sebuah program, kemungkinan besar selebriti ini bertindak nekad untuk berhijrah ke luar negara bagi meneruskan rawatan masal4h kesihatan ment4l yang dialaminya.

Rata-rata pengikut selebriti ini mula melihat perubahan Sakinah yang sedikit menyepi dan kelihatan lebih tenang sejak mula berkenalan dengan tunangnya ini, meskipun sebelum ini sering dianggap sebagai seorang yang sangat nakal dan hyper.

“Kinah…you look like you’re getting better. All prayers for you…You are the one strong women

Terdahulu, sebuah sumber portal melaporkan bahawa selebriti ini sudah mengikat tali pertunangannya dengan teman lelakinya itu meskipun mengikut adat lamaran ‘mat salleh’.

Walau bagaimanapun, Sakinah atau dengan nama sebenarnya Sharifah Nurul Sakinah Syed Abu Bakar Al-Khaired pernah mended4hkan bahawa dia bakal mendirikan rumah tangganya pada 28 Mei bersemperna tarikh hari lahir dia dan tunangnya, Micheal.

Menerusi sumber temu bual bersama sebuah rancangan, Sakinah menjelaskan bahawa mereka telah memilih tarikh berkenaan kerana ianya memiliki makna dan keistimewaanya yang tersendiri.

“Cukup akad nikah bersama majlis resepsi pada hari sama. Saya tak buat majlis besar-besaran pun. Undangan pun sekitar 200 tetamu. Paling penting, majlis ringkas yang bermakna dalam hidup saya”

Sakinah bagaimanapun berkata tidak dapat mengesahkan lagi sama ada majlis perkahwinan mereka akan di adakan di Kuala Lumpur atau di Sweden memandangkan hal4ngan Covld-19 yang melanda dunia serta pelaksanaan Perintah Kawalan Pergerakan (PKP) di beberapa negeri di Malaysia.

Apa yang pasti, tarikhnya sudah ada tinggal hanya untuk melangsungkan sahaja.

Sakinah, who previously planned to live abroad after getting married, has not released any further explanation on the latest plans.

Wow, it’s best to have an exercise partner together, hopefully everything planned goes smoothly and perfectly

Source: Instagram Sharifah Sakinah

 

What is your opinion? Have Read, Don’t Forget To Comment And Share Yes. Thank you! 

Let’s Like Our Page Also On Facebook

Source: http://www.dnq.pw/

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *