Day: February 11, 2022

“Ada hati yang perlu dijaga..” -Jep Dipuji Selalu Mengelak Tiap Kali Hampir Bersentuhan Dengan Perempuan

Jep dan Sari mendirikan rumah tangga pada 25 Februari 2017. Mereka dikurniakan tiga cahaya mata dan Sari Yanti mempunyai dua cahaya mata lelaki iaitu Barr Al Aliy dan Baasit Al Haq menerusi perkahwinan terdahulu. Untuk pengetahuan semua, rancangan sitkom popular iaitu Sepahtu Reunion adalah idea daripada Jep sendiri yang berkonsepkan

“Agak Agak Lah, Carilah Watak Tua Sikit” – Netizen Terkejut Maria Farida Bawa Watak Ibu Kepada Aaron Aziz

Drama bersiri Suamiku Lelaki Pendos4 baru sahaja bermula tayangan pada 9 Februari lepas di slot Samarinda, TV3 menggantikan Kau Cipta Kasih. Ia mengisahkan tentang Dean Ilyas yang dilakonkan oleh Datuk Aaron Aziz yang nampak sempurna namun sebenarnya cenderung kepada hom0s3ksual atau hvbungan sej3nis.           View this

Sanggup buat 2 kerja kumpul duit hantaran, tapi kekasih minta putus… tahu-tahu bertunang dengan laki lain…

“SEPERTI dibvnuh tapi tidak mati, seperti luka tapi tidak berdarah.” Begitulah kapsyen yang ditulis oleh seorang pemuda di media sosial menggambarkan situasi hibanya apabila hubungan cintanya terputus di tengah jalan. Menurut Fakhrul Hakimi Md Zainurin, 26, dia terpaksa menanggung rasa kecewa kerana bekas kekasih mengambil keputusan untuk membatalkan majlis pertunangan

Setelah banyak barang yang dilelong, ibu Sajat kongsi keadaan terkini banglo mewah Sajat

Usahawan kontroversi Muhammad SajjadKamaruz Zaman atau Sajat berhasrat menjual banglo mewah miliknya di KotaDamansara pada harga RM9.5 juta. Menerusi video di bawah berpeluang ber jumpa dengan ibu Sajat iaitu Maimon Omar, 66, untuk bersiar-siar di sekitar kediaman mewah ini. Ibu Sajat pun ‘sp0rting’ je ajak tengok haiwan peliharaan seperti itik,

“Tegur jangan bising pun dah n4ngis” -Wanita ini ris4u anak sulung jadi lebih sensitif lepas dapat adik baru

Nak dapat adik baru mungkin satu perkara yang tak seronok pada sesetengah anak sulung. Lagi-lagi sebelum ini, dialah tumpuan mak ayah untuk beberapa tahun lamanya.  Bila ada adik, bermakna dia kena mengalah dalam segala perkara. Termasuk kasih sayang maka ayah. Keresahan anak sulung ini jangan dipandang ringan. Sebab jika tak

Iqbal Zulkefli Bakal Bergelar Pelakon Pula! Dah Dapat Offer Berganding Dengan Zul Ariffin Dan Mimi Lana

Selepas menyanyi, Iqbal Zulkefli bakal bergelar pelakon pula. Katanya dia langsung tak gentar dengan pandangan netizen sebab beranggapan peluang berlakon mungkin cuma datang sekali sahaja. Foto: IG “Saya perlu betulkan mindset orang kita juga. Apabila dapat sesuatu peluang, jangan lepaskan sebab peluang tu tak selalu datang. “Walaupun kita tahu bukan

Budak ‘aku yang dulu bukan yang sekarang’ rupanya dah kahwin dan dah ada seorang anak!

Nama penyanyi seberang, Tegar Septian kembali disebut-sebut selepas dia diumumkan menjadi salah seorang peserta rancangan realiti, Big Stage 2022. Mungkin ramai sudah tahu bahawa penyanyi yang dulu popular dengan lagu Aku Yang Dulu Bukan Yang Sekarang itu sudah pun mendirikan rumah tangga dan mempunyai seorang anak.        

Usia belum pun 4 tahun tapi dah 3 kali kena C0VlD19… ibu muda kes4l percutian ke Melaka bawa musib4h..

MELANGKAH ke bulan Februari 2022, angka jangkitan Cov1d-19 di negara ini terus meningkat dan tidak menunjukkan tanda-tanda akan berakhir dalam masa terdekat. Antara yang turut terkesan tentunya kanak-kanak comel berusia tiga tahun sembilan bulan, Nurul Miftahul Jannah yang sudah tiga kali dijangkiti virus Cov1d-19. Menurut Nurul Syafika Supardah, 19, anaknya

“Rasulullah ikut kanan, Tok Guru ikut kiri…” -Pemuda ini bagi penjelasan maksud sebenar Ustaz Muhaizad

Makin hangat perbahasan di media sosial mengenai isu yang berpunca daripada petikan ucapan yang di buat oleh Ustaz Muhaizad tentang Rasulullah SAW. Menerusi video pendek yang dikongsikan di media sosial Ustaz Muhaizad yang merupakan seorang penceramah bebas berkata sekiranya Rasulullah ikut kanan, Tok Guru ikut kiri beliau akan mengikuti Tok