Author: syah

“Saya B4tak Ka, K4tak Ka, Ikut Suka Hati Saya..”- Mawar Karim Tuju Kepada Siapa Tu?

Baru-baru ini tul4r mengenai netizen yang mengatakan Mawar Karim, bekas isteri Fizo Omar itu ‘bitter’ apabila memuatnaik foto bersama Ashraf Muslim dengan kepsyen yang mengundang reaksi negatif dari wargamaya. Terbaru, Mawar Karim memberikan reaksi kepada seorang individu yang kurang senang dengan tindakannya memuatnaik foto bersama Ashraf Muslim yang ditemui semasa

“Sudah tentu saya nak berkasih sayang…” -Shuib Bagitahu Ciri-Ciri Calon Isteri

Sudah dua bulan pemergian Allahyarham Siti Sarah, pelawak Shuib Sepahtu berkata buat masa ini dia belum bersedia untuk mencari pengganti isterinya. Menurut Shuib, buat masa ini dia kini perlu memberi tumpuan kepada empat anaknya yang masih kecil terutama anak bongsunya, Ayash Affan. Bagaimanapun, Shuib tidak menolak jodoh andai sudah ditentukan

Gelagat comel Fazura nampak anak, “Bila dah jadi ibu, mmg aura dia lain…”

Selepas bergelar isteri kepada pelakon, Fattah Amin mengundang Fazura semakin bahagia dengan pasangannya itu malah lebih mengembirakan buat mereka lagi setelah dikurniakan seorang cahaya mata pertama pada tahun lalu. Cahaya mata perempuan Fattah Amin dam Fazura ini diberi nama Nur Fatima Aisya yang kini sudah genap setahun beberapa hari lalu

[VIDEO] LuIuh Hati Lihat Warga Emas Melutut Tengah Jalan, Lelaki Ini Berhenti Beri Bantuan

Dalam mengahadapi zaman pandemik ini, ramai di antara kita yang terjejas sehinggakan ada yang dibuang kerja, diberi cuti tanpa gaji dan juga peniagaan meros0t tervk. Akibatnya, mereka ini hilang punca pencarian atau meraih pendapatan yang jauh lebih rendah sehingga sukar untuk menampung kelangsungan hidup. Situasi itu sememangnya amat sukar untuk

[VIDEO] Sambut Hari Lahir ke-18, Gadis Terharu Dapat Hadiah Mustang dari Ibu Bapa

Setiap keluarga mempunyai cara tersendiri meraikan hari lahir anak-anak. Ada yang membuat majlis memotong kek dengan mengundang kenalan rapat dan ada juga yang memberikan kejutan hadiah yang tidak disangka-sangka. Sambut hari lahir yang ke-18 Hal ini samalah seperti perkongsian seorang gadis di aplikasi TikTok apabila menerima kejutan daripada ibu bapanya

“Betul Punya M4rah!” – Lelaki ‘K0yak’ Man Utd Kalah, Terus Balik Tanpa Baju

Siapa kat sini suka tengok bola? Korang sokong pasukan mana? Kalau Manchester United, Min yakin mesti mood korang mungkin tak berapa baik sekarang. Kalau korang mengikut rapat perkembangan semasa Liga Perdana Inggeris (EPL), pasti korang tahu bahawa baru-baru ini pasukan Liverpool telah membelasah musuh ketat mereka, Manchester United dengan keputusan

Disebabkan Belum Pernah Tengok, Ramai Terkejut Dengan Kecantikan Isteri Fizo Omar! -“Macam Barbie!!”

Beberapa hari lalu, pelakon dan usahawan Fizo Omar menjadi teka-teki peminat selepas dia didakwa bakal berkahwin namun akhirnya ia terjawab selepas dia juga memuat naik foto gadis pilihan hatinya itu kepada umum. Meskipun pada awalnya foto Fizo Omar bersama puterinya, Maryam hangat menjadi bualan peminat namun menerusi ruangan Instagram, Fizo Omar

Baru Bergelar Isteri, Pengantin Perempuan Meningg4l Sehari Selepas Bernikah

Setiap pasangan yang baru berumah tangga pasti mengharapkan agar dapat hidup bersama sehingga ke usia tua. Namun takdir Allah S.W.T siapapun tidak dapat menyangkalnya kerana Dia sudah berkehendak begitu. Kita sebagai manusia harus reda dengan qada’ dan qadar yang  telah ditetapkan. Hal ini telah dirasai oleh seorang lelaki apabila terpaksa

[VIDEO] “Sedang Elok?” -Shuk Nafi Double Meaning, Bakal Keluarkan Surat S4man

Selepas terlibat dengan kontr0versi isu ‘r0gol’ yang melibatkan aktres Raja Farah, kali ini pelawak, pelakon, dan pengacara iaitu Shuk Sahar didakwa dengan k0ntoversi yang dikatakan “bergurau” dengan seorang tetamu wanita yang menjadi tetamu jemputan ketika menghadiri konti radio terkenal tempatan pada tahun 2020. Video Shuk Bakal Ambil Tindakan Undang-Undang Menerusi

“Akui SiIap” -Akhirnya, Lelaki Ini Tampil Menjelaskan Yang Terjadi Sebenarnya

Aktiviti yang dilakukan di dalam kenderaan seperti kereta biasanya boleh dilihat dengan jelas oleh orang lain andai kereta berkenaan tidak memasang tinted atau menggunakan cermin tinted yang agak cerah. Jadi, tdak hairanlah jika perbuatan ‘pelik’ seseorang boleh ditngkap kerana mendatangkan tanda tanya kepada orang sekeliling lebih-lebih lagi apabila dilakukan pada